luni, 19 martie 2018

M-as face life coach

Am auzit cateva ceva despre meseria asta mai demult. Am trecut peste fara sa bag prea mult in seama pentru ca nu stiam exact cu ce se mananca si la ce foloseste. Apoi m-am intalnit cu aceasta notiune din nou. De data asta fata in fata. Adica am vazut ce poate face un life coach profesionist cu un om care sta intr-un blocaj emotional de ani de zile. Am vazut ce poate sa faca cu un cuplu care e pe cale sa divorteze. Am vazut ce poate sa faca cu o persona deprimata la nivelul la care ia in calcul sinuciderea. Asa ca am fost impresionat si am fost motivat sa caut mai multe informatii. Apropo, daca nu ai vazut inca filmul Tony Robbins - I'm not your guru, ti-l recomand cu mare drag, mai jos iti pun si trailerul:

Cum spuneam, a inceput sa-mi faca cu ochiul ideea de a ma face life coach. Si am inceput sa caut cursuri si sa aflu cam cat costa. Si aici am dezvoltat eu un blocaj emotional :)) Cel mai ieftin curs costa cam 1700-2000 de euro, bani pe care nu ii am de investit acum. Asa ca o sa pun pe puza, momentan, acest proiect. Cursul care mi-a facut cu ochiul cel mai tare a fost asta, daca te intrebai cumva:
http://www.coachmastery.ro/.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu