luni, 19 martie 2018

Cum sa va promovati compania de montaj centrale termice

Implicati-va in social media 

Mass-media sociala este o necesitate in zilele noastre. De la Facebook la Twitter, la Instagram si Pinterest, platformele de social media ofera modalitati unice si atractive prin care orice firma de montaj centrale termice sa interactioneze cu potentialii clienti. Asigurati-ca ca postati continut ce este interesant si relevant. Citatele si umorul functioneaza de obicei bine, orice ati experimenta, incercati sa faceti ceva ce cititorii vor dori sa impartaseasca.

Retargetare Facebook

Care este cel mai bun loc pentru a reaminti oamenilor ca au fost la dumneavoastra, pentru a rezerva o intalnire de afaceri sau pentru a cititi recenzii despre serviciile dumneavoastra? Facebook. Daca primiti 200 de clickuri pe luna pe site-ul dumneavoastra web, puteti retargeta anunturile de pe Facebook pentru a genera clickuri incredibil de ieftine si a le directiona astfel catre site-uldumneavoastra.

Creati liste de referinte incrucisate

Formarea aliantelor de referinta incrucisata cu alte firme din domenii apropiate dar care nu va sunt concurente pe segmentul de montare a centralelor termice poate fi o modalitate excelenta de a gasi clienti noi. Asigurati-va totusi ca firmele catre care veti trimite clienti sunt firme serioase si profesioniste, altfel  aceasta strategie ar putea sa se intoarca impotriva dumneavoastra.

Trimiteti un buletin informativ lunar

Pastrati legatura cu clientii actuali si potentiali prin trimiterea unui buletin informativ lunar cu sfaturi legate de incalzire, energie, noi tehnologii si informatii si poate ceva "distractiv". Buletinele de stiri electronice functioneaza ca un memento usor pentru a va programa urmatoarea intalnire fara a fi agresiv sau prea insistent in apelul la actiune.

Sporiti si gestionati marturiile clientilor si recenziile


Recenzile devin din ce in ce mai importante, pe masura ce clientii noi efectueaza cautari online pentru a gasi o noua firma in zona lor. Adresati-va pacientilor sa scrie recenzii pe site-uri precum Google si Facebook si asigurati-va ca raspundeti recenziilor, indiferent daca acestea sunt bune sau rele.

Optimizati-va site-ul pentru mobil


O multime de oameni cauta firme locale care monteaza centrale termice de pe telefoanele sau tabletele lor in loc de un calculator traditional. Asigurati-va ca site-ul dumneavoastra este optimizat pentru aceste dispozitive, astfel incat sa fie usor de navigat si de a oferi informatii, indiferent de modul in care un potential clinet il acceseaza.

Elaborati un program de stimulare a recomandarilor

Incurajati clientii actuali sa va recomande prietenilor si familiei pentru serviciile dumneavoastra prin reduceri la servicii viitoare, carti cadou sau premii speciale.

Fiti expert

Clientii vor sa stie ca sunt pe maini bune. Daca scrieti articole ocazionale pentru reviste sau ziare si apoi le prezentati pe site-ul dumneavoastra si in biroul dumneavoastra, dati clientilor un sentiment ca sunteti un expert in domeniul respectiv, construind astfel increderea in abilitatile dumneavoastra. Acest continut ar trebui sa fie de asemenea plasat online si sa fie optimizat SEO.

Identificati si targetati publicul vizat

Nu puteti ajunge la toata lumea, peste tot. Dar puteti decide cine este publicul tinta si gasiti modalitati unice de a ajunge la el.

Folositi videoclipuri pentru a va comercializa serviciile


Nu exista nici o indoiala: videoclipurile sunt mai atractive decat textul simplu. Vorbiti potentialilor clienti postand pe site-ul dumneavoastra un video bine realizat, care poate include un tur al firmei dumneavoastra. Imaginile vizuale tind sa functioneze mai bine decat alte scheme de marketing.

Utilizati un logo unic, sugestiv si un slogan

Acest lucru poate parea evident, dar consistenta si atractivitatea brandului este unul dintre cele mai importante elemente implicate in castigarea de noi clienti interesati de montarea unei centrale termice. Aceasta va crea recunoasterea marcii si un sentiment de constientizare in randul clientilor dumneavoastra si al oricarei clientele noi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu